PROENZA SCHOULER HEAVEN

Sunday, 26 January 2014


 OMG people. These shoes are perfection. Classic, but very high fashion, they give such a statement. I've been drooling all over them since they came out, but with a price tag too crazy even for me, it was not happening. UNTIL...I found them on 70% off! They will probably end up being my best buy of the year (maybe ever). Unless something amazing happens. 
    Anyway, I'm sorry for my absence, but I've been ill and had a little crazy time at Uni with a few exams and so on. Hopefully I will resume back to normal next week. 

                                                            //

Disse skoene er perfeksjon i mine øyne. Veldig klassiske og fine, men fortsatt veldig fashion. Akkurat som jeg liker det. Jeg har siklet på disse siden de kom, men prisen var helt crazy for min del (jeg kan strekke meg langt når det gjelder vesker, men pensko er ikke helt min greie, ikke enda hvertfall). Så når jeg fant de på 70%, da var det ikke noe å lure på! Muligens mitt beste kjøp noensinne fordi de var et "kupp". 
   Beklager for at jeg ikke har vært helt i slaget med oppdateringene her, men har slitt litt med forkjølelse og et lass med skolearbeid. Satser på at jeg er tilbake for fullt til uken. 

No comments:

Post a Comment