THIS WORKS, DEEP SLEEP PILLOW SPRAY

Thursday, 24 October 2013

Jeg sliter meg å sove. Sånn er det bare. Og uansett hvor sliten jeg er, så sliter jeg med å sove. Jeg har testet ganske mange forskjellige, rare, produkter gjennom årene for å se om noe kan fungere. Problemet mitt er nok at kroppen min på et eller annet vis ikke vil slappe av selv om hodet mitt vil sove. Jeg er med andre ord veldig anspent i kroppen. Når jeg da skulle handle inn litt diverse på FEELUNIQUE før jeg dro tilbake til England, tittet jeg også for å se om de jeg kunne prøve noe på soveproblem-fronten. 

thisworks er et merke jeg har hørt om før, men for noe helt annet enn soveproblemer. De har nemlig en spray, olje eller krem som gjør at du får sånne shiny legger som kjendisene har. Det er tydeligvis det produktet fra thisworks som de bruker. Da vet du det. Uansett, jeg endte opp med å prøve en spray som heter deep sleep pillow spray. Denne sprayen er faktisk veldig bra. Jeg merket allerede etter andre natten hvor mye mer avslappet kroppen følte seg. Det eneste du gjør er å spraye en dusj på puten din før du skal legge deg til å sove. Duften er av lavendel, som i utgangspunktet ikke er min favoritt rett og slett fordi jeg synes det kan bli litt for mye duft, men denne funker! Dessuten lukter det fresht av deg når du står opp om morgenen (og det trenger man). Jeg har ikke brukt den hver eneste natt, men de nettene jeg føler behov så sprayer jeg en dash. Så hvis du som meg kunne trenge noe for å sove, burde du absolutt gi denne en sjanse.


Hvis du ikke har hørt om feelunique, så må du sjekke det ut! De leverer til Norge også, men husk 200 kr grensen. I verste fall kan du bestille i flere omganger. Jeg kjøper så og si all sminke og hårprodukter der. Prisene er veldig gode og billige, for eksempel koster bare minerals foundation under 20 pund(!). Det er mange kroner å spare i forhold til norske priser hvertfall. God shopping. 

No comments:

Post a Comment