STOLE IT FROM MY BOYFRIEND

Friday, 25 October 2013

Etter skolen i går stakk jeg innom Primark for å kjøpe noen nødvendige ting, og jeg var flink som bare kjøpte det jeg i utgangspunktet skulle ha. Videre skulle jeg på Zara for å få VAT-kvittering på en kåpe jeg kjøpte for noen uker siden. Når jeg stod i kassen så jeg et stativ med noen kåper og skiltet viste tallene 29,95,-. En feil tenkte jeg, men neida. Ullkåpe (57% ull) til 29,95,- (jeg snakker om pund altså). Den måtte bare bli med meg hjem. Så er du i London og på Zara, stikk innom å plukk med deg en, eller flere. En helt klassisk boyfriend coat/blazer. Det burde man ha i skapet, og til den prisen er det ikke noe å lure på engang. Jeg kjøpte min i grå, men den finnes i sort, marineblå og grønn også. 

//  I went to Oxford St after my lecture yesterday to get some essentials at Primark. I then headed to Zara to claim my VAT back for a coat I recently bought. Let me just put it to you this way; I saw a price tag on a wool coat (57% wool) stating 29,95,-. I thought it was a mistake, but then I saw the same price on the price sign on the tripod. I just grabbed one and went home (I did pay, LOL). I got mine in grey, but you can also get it in black, blue or green. Just go and buy one! It's so cheap.  //






No comments:

Post a Comment