ONE OUTFIT FROM PARIS

Saturday, 5 October 2013

Hei! 

Det ble litt dårlig med blogging i Paris, men sånn er det når man koser seg på tur. Jeg har tatt masse bilder, men er litt usikker på om jeg kommer til å legge ut veldig mye bilder her. Kanskje jeg legger ut noen snapshots eller noe. 

Og, jeg har blitt så heldig å bli syk! Jippi. Merket når jeg våknet i går at jeg følte meg litt skralten, men proppet i meg paracet og lemsip hele dagen. Det endte med at jeg måtte legge meg på vorset vi hadde. Gikk tydeligvis ikke glipp av noe store greier, og helsa kommer faktisk først. I dag er jeg ikke noe bedre, så det blir sofaen, film og takeaway på meg. 

Her er onsdagens antrekk fra Paris:




Jakke:VeroModa Skjorte:ZARA Skjørt:GT Sko:Converse Veske:AW Solbriller:Ray-Ban

3 comments:

  1. Ååå! Den veska er såå fin. Gleder meg til å se flere bilder fra Paris.

    ReplyDelete
  2. Får jeg skikkelig lyst på pannelugg!!

    ReplyDelete