MÓA

Friday, 11 October 2013

Hei dere!

Beklager for sykt dårlig oppdateringer, men jeg har ligget i sengen min med forkjølelse så og si hele uken. Jeg fikk dratt meg opp, og kom meg på skolen i går og i dag, men har fortsatt en vond hals og en tett nese. Det går riktignok bedre nå. 

Tenkte jeg skulle tipse dere om en helt genial sak som jeg kjøpte for litt siden på feelunique. Jeg har hatt den i snart en mnd, og den lever virkelig opp til forventningene. Móa the green balm er en alt-i-en krem, eller en vidunderkrem om du vil. Blir man solbrent eller får man et sår, så er det bare å bruke denne og problemet blir borte mye fortere enn vanlig. Haha, dette høres litt ut som en reklame, men jeg liker å få tips om smarte ting, og da liker jeg å tipse andre om de smartene funnene jeg finner.



No comments:

Post a Comment