BURGER & LOBSTER

Monday, 21 October 2013

Hei!

På fredag var besøket mitt og jeg på en shopperunde/gåtur i sentrum. Vi var i Mayfair, Soho og Covent Garden for det meste. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve ut Burger & Lobster, så jeg ble sjeleglad når turen gikk dit. Er så greit å ha besøk av noen som er like interessert i god mat som det jeg er. Maten var helt fantastisk, så dette er et nytt favorittsted. Og for de som lurer, så har de bare hummer og hamburger. Yummy!




Dette er et veldig populært sted, så beregn litt ventetid spesielt hvis man er mange. Vi ventet i 10 minutter, og da er det greit. Jeg vet ikke om man kan bestille bord her, men det kan man sikkert finne ut på hjemmesiden deres. 

En annen ting som er verdt å vite er at de ikke har meny (de har en stor drikkemeny), eller, man får ikke en meny i hånda, men servitøren din sier hva man kan velge av det de tilbyr den dagen. Da vi var der fikk vi tre valg og alle rettene kostet 20 pund. Noe som er rimelig, synes jeg. Alle rettene ble servert med fries og salat. 

Hvor? 36 Dean Street.

No comments:

Post a Comment