THE HUMMINGBIRD

Thursday, 26 September 2013

I dag er en skikkelig lat dag for min del. Så deilig å stå opp når man våkner (selv om jeg våker relativt tidlig), spise frokost i sengen, se på serier og vite at man ikke trenger å gjøre noe annet enn det man vil. Alikevel blir jeg veldig rastløs sånn i 13-tiden, og da vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Når det skjedde i dag, bestemte jeg meg for å sette opp et nattbord som jeg fikk fra Ikea på tirsdag, rydde og vaske litt. Deilig å ha ting i orden! 

Når jeg var ferdig på skolen i går tok jeg turen innom The Hummingbird Bakery, det ligger ikke så langt fra skolen min (The Angel Building 405 St John Street , EC1V 4AB), for å kjøpe noe godt med hjem. Det ble to red velvet cupcakes på meg denne gangen. De er så utrolig gode, så hvis du ikke har vært der før MÅ du stikke innom. De har forresten bakerier flere steder i London, så det burde ikke være noe problem å finne.  



No comments:

Post a Comment