& OTHER STORIES

Sunday, 29 September 2013

Hei dere!

Beklager for dårlig oppdateringer i helgen, men jeg har faktisk vært skikkelig student og vært ute torsdag til og med lørdag. Har vært kjempegøy å se alle London-folk igjen, og det har vært gøy å dra ut i London sammen med de igjen. For de som lurer var jeg på Zoo bar ved Leicester square på torsdag, Claddagh ring i Hendon på fredag og Joe's i Camden i går. 

Uansett, på mandag var jeg innom en av mine favorittbutikker her i London; & other stories. Dette er et merke i H&M gruppen, men prisnivået er en del høyere og kvaliteten er selvfølgelig bedre. Jeg finner alltid noe fint der, men nå har jeg litt shoppestopp, så jeg fant litt fin sminke (men jeg tror jeg må gå tilbake å kjøpe en lommebok). En øyeskygge-palett og to koster. Jeg har prøvd øyeskyggen og er kjempefonøyd. Jeg husker ikke helt prisen, men tror det var rundt 250,- kr for alt sammen. Og det er ikke så ille spør du med. Kostene er jeg også veldig fornøyd med! Du finner & other stories i argyll street, rett nedenfor topshop ved oxford circus, men man kan også gå inn inngangen i Regents street. 




No comments:

Post a Comment