GREEK STYLE

Thursday, 26 September 2013

God morgen og god torsdag! 

Tenkte å tipse om en lett og digg frokost. Jeg er alldeles ikke et frokostmenneske og jeg har egentlig ikke lyst på mat om morningene, men innser at det er et veldig viktig måltid. Derfor har jeg levd på gresk yoghurt, honning og nøtter hele sommeren. Det er faktisk sånn at jeg har cravings på det hele tiden. Uslåelig kombo! Det er kjempegreit for oss som ikke er frokostmennesker og hvis man har dårlig tid, noe man gjerne har så tidlig på dagen. 

På bildene ser det ut som yoghurten er dynket i honning, men den renner bare utover i kantene. Jeg tar ikke av med honning altså. Haha. I denne blandingen valgte jeg knuste hasselnøtter, men man kan også bruke valnøtter, mandler og ja, hva man måtte ønske. 




No comments:

Post a Comment