GÅRSDAGENS UTFLUKT

Monday, 23 September 2013

God mandag!

Som jeg nevnte i går var Maren og jeg på Brent Cross for en titterunde. Jeg skulle hente noe på John Lewis og i en annen butikk, mens Maren skulle se etter noen sko på Office. Vi begynte runden vår med en etterlengtet froyo(!), den ble slukt, så satte vi kursen mot de første butikkene. Etter noen timer ble vi slitne, så da ble det tid for en etterlengtet burger på Gourmet burger kitchen. Jeg setter virkelig pris på en god burger. Nam. Senere på kvelden koste vi oss med vin, snacks og film på tv. Det er sånn søndager skal tilbringes. Første skoledag outfit kommer forhåpentligvis senere i dag. Ønsker alle en kjempefin mandag og en kjempefin uke! 









3 comments:

  1. JEG SAVNER BRENT CROSS <3 Hva hentet du på John Lewis? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg hentet peonene og noen boller :D

      Delete
  2. JEG SAVNER BRENT CROSS <3 Hva hentet du på John Lewis? :D

    ReplyDelete