A SNEAK PEAK OF MY ROOM

Wednesday, 25 September 2013

For de av dere som følger meg på instagram, så la jeg ut en liten videosnutt i går. Jeg har styrt med å få rommet mitt i orden helt siden jeg kom hit på lørdag, og jeg føler det begynner å hjelpe nå. Stilen min, eller smaken min, er egentlig litt vanskelig å forklare. Jeg liker skandinavisk design, minimalisme, det moderne, art deco og det jeg vil kalle luxury interior. Så selv om dette er litt store ord og kategorier så liker jeg kort fortalt luft, renhet, ryddig, statement. Men med et stramt budsjett (skulle gjerne kuttet ut ikea) kan man ikke få det akkurat som man vil, men jeg føler rommet mitt begynner å bli veldig personlig og veldig sånn som jeg liker og vil ha det. Så lenge det er eget (litt vanskelig med ting fra ikea) og representerer meg, så er jeg fornøyd. 

Det kommer til og med noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre; DIY- (do it yourself) prosjekt på en av tingene jeg har kjøpt. Jeg skal vise dere alt når jeg har gjort det, forhåpentligvis senere denne uken, og da håper jeg også at rommet mitt er sånn nogenlunde ferdig. 

Her kommer hvertfall området rundt sminkebordet/skrivepulten min, og to av hyllene mine. Jeg har en beskrivelse av alt under hvert bilde, så jeg håper dere liker det.



Boksen er fra Zara. Kuben er fra Kremmerhuset. Rådyrhodet er fra Asos.


 Cosmetic organizer fra ebay. 



 Vasen og peonene er fra John Lewis. Bildet var en gave. 


 Dette er egentlig et kakefat, men jeg ville heller bruke det som et smykkefat. Denne synes jeg bryter litt med det andre jeg har fordi den har en "gammel" look og det liker jeg. Denne er kjøpt på Kremmerhuset.


Det å bruke sko, smykker, poser og vesker som statement er noe jeg liker veldig godt. Hvorfor skal man gjemme de inni et skap når de er en såpass stor del av deg? Derfor bruker jeg det jeg har som interiør. Denne vesken er et kunsverk. Fra Céline. 


Dette er hyllen over klesskapene mine. Her utnytter jeg plassen ved å, igjen, ha sko og vesker.



Mine favoritter fra Acne. Track. 


Min grønne favoritt fra Alexander Wang.

Hva synes du? Hva er din smak og din stil? 

3 comments:

  1. Så fint du har fikset det :D Love it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, begynner å hjelpe nå :D

      Delete
  2. Så fint du har fikset det :D Love it!

    ReplyDelete