30.09.13

Monday, 30 September 2013

Da var den siste dagen i september her. Det er så rart hvor fort tiden går! Hjelpes. 

Jeg har vært på skolen i dag, ikke så veldig mye spennende som ble formidlet, men satser på at skolen begynner for fullt neste uke. Denne uken er nok en gjennomgang av fagene, noe som i utgangspunktet er verdt å få med seg, men som jeg så i dag var svært lite nyttig når læreren står i 1,5 time å leser opp det som står på nett og som hvertfall jeg har lest 3 ganger før. 

Nok om det...

I morgen reiser jeg til PARIS! Jeg skal ha med mac og kamera, så det blir nok litt blogging. Jeg har allerede forhåndsskrevet to innlegg til dere som kommer i morgen. Kan jo hende jeg titter innom for en update også. 

Dere får se bort ifra dårlig fokus og dårlig kvalitet på bildene, men det er ikke så lett med stativ og uten fjernkontroll. Det er vel bedre enn ikke noe. 


Sko:DinSko Bukse:VeroModa Skjorte:Topshop Genser:(Bursdagsgave fra C, Mette som har laget) Solbriller:Ray-Ban Klokke:Casio Armbånd:Hermes


No comments:

Post a Comment