25.09.2013

Wednesday, 25 September 2013

I dag har jeg vært på skolen er kjapp tur bare for å ta bilde til student ID card og vært innom en cafe å spist lunsj med meg selv. Akkurat sånn jeg liker det. Selskap er også fint, men noen ganger er det helt greit alene.  

Jeg fikk snappet noen bilder med stativet i dag morges, men jeg rakk ikke å poste de da, så derfor gjør jeg det nå. Beklager for at de er litt, ja, rare. 

Jeg kjenner at jeg har blitt litt inspirert av "the business people" nede i byen, så jeg slang på meg en trenchcoat. For å si det sånn, menn åpnet dørene for meg og nikket når de gikk forbi, ergo, jeg gled rett inn. Haha! Dette er ikke et antrekk jeg normalt ville hatt på meg. Eller, det er litt feil å si, men jeg ville nok ikke hatt skoene og jakken sammen fordi jeg føler meg for "fin". Min stil er sneakers eller converse til alt, rett og slett. Neste gang vil jeg nok bruke trenchcoaten med nettopp sneakers eller converse for å få en litt mer laidback stil. Det er da jeg føler meg aller mest komfortabel. 

Apropos trenchcoaten, så fant jeg den i skapet hjemme i Norge. Den har jeg så og si aldri brukt, så jeg ble egentlig ganske happy når den hang der og skrek TA MEG MED TIL LONDON OG BRUK MEG. Etter litt undring, kom jeg på at jeg kjøpte den i Kjøbenhavn for noen år tilbake. IT'S A CLASSIC!



  Sko:Acne Skjørt:T by Alexander Wang Genser:BikBok Jakke:Tiger

Senere i dag kommer det en smakebit av rommet mitt, så stay tuned!

No comments:

Post a Comment