LONDON: BRENT CROSS

Friday, 25 January 2013

 
Her kjøper jeg froyoen min. Den er digg. Det er en kjede, så man finner Yog flere steder i London. 


Fantastisk å ha Zara rett ned i gaten, utvalget er faktisk ganske bra også. Stor og fin butikk!


Selvølgelig McDonald's. LOLA's cupcakes er også skikkelig gøy, masse fine cupcakes som faktisk er ganske gode.


Arsenal store på Brent Cross, alltid masse folk der. De har mye kule supporter greier. Goo Gunners!

Fine Christina!


Boots er et must. Er nok den butikken vi er mest i. 


Cocoba er den beste varme sjokoladen ever. De bruker smeltet belgisk sjokolade. Min favoritt er mørk sjokolade med mint.


Nando's har jeg skrevet om tidligere. God mat til en billig penge.


Gourmet burger kitchen åpnet på Brent Cross i oktober tror jeg. Jeg ble overlykkelig når de annonserte det! Jeg har vært på gbk før, men da i Notting Hill og burgerne er helt fantastiske. Friesene må også oppleves. 

De har også River Island, Topshop, Apple store, Allsaints Spitafields, Lush og Office for å nevne noen. 

3 comments: