A NEW START

Tuesday, 15 January 2013

Nå har jeg endelig kommet meg tilbake til London og et nytt semester med hardt arbied ligger å venter. Det har vært rart å være hjemme i Norge i nesten en måned, men det har vært deilig med en pause også.  Jeg håper jeg kan begynne med oppdateringer sånn som før, men jeg lover ingenting. Hehe. 

Som dere ser, så har jeg fått ny header og nytt design. Det kan jeg takke fine Thea for! 

Her har dere litt av hva jeg har gjort i ferien.


Jeg så på en favoritt.


Jeg bakte noe av det beste jeg vet.


Ronja fikk seg halsbånd som "Hund" i filmen "UP" har. 


Jeg lekte med fetterne mine. To fettere hadde bursdag.


Julen kom, og jeg hadde julestemning! 


Tilbrakte julen med folk jeg er glad i. Noen mer i ekstase en andre. Hehe.


Jeg sa farvel til en god venn.



Nyttårsaften kom og jeg hadde en fin og avslappet natt med to gode venner. 


Fine folk!

No comments:

Post a Comment