21. JANUAR

Tuesday, 22 January 2013


 Sweatshirt: ASOS (ny) Jeans: J Brand Sko: Converse Kåpe: Topshop (ny) Veske: Zara (ny)

Som dere ser, så hadde jeg på meg litt nytt i går. Jeg bestile sweatshirten før jeg dro tilbake til England. Sweatshirts er min nye favoritt etter at jeg fikk en fra Samsøe Samsøe i bursdagsgave og denne er minst like god som den fra Samsøe og mye billigere. Du finner den her. Kåpen fant jeg på salg på topshop og syntes den minte meg litt om kåpen fra Surface to Air som er blitt sett på mange de siste årene. Den er litt stor, men synes det er kult at den er litt oversized. 

Jeg vet ikke om dere ser det, men jeg har farget håret (kan prøve å ta bilder med mer farge). Altså, ser du det ikke, så synes jeg det bare er bra, for det er det som var meningen. Jeg har bare prøvd å farge etterveksten. Jeg synes det gikk overraskende bra! Takk gud for det. Det ble litt gult i begynnelsen, men jeg har brukt lilla-shampoo, så nå synes jeg det er mer sånn jeg vil ha det; gråere. Hehe, noen som vil ha grått hår også aka me. Nå vet jeg hvertfall hvilken farge som funker. 

// To my English readers, I am thinking about writing some of my blog posts in English. In the meantime you can just use google translate or something.

Håper alle får en fin uke!
xoxo

No comments:

Post a Comment